Τι σας προτρέπει να αγοράσετε ένα προϊόν έναντι άλλου, αν και τα δύο είναι καινούργια στην αγορά;
Στην πραγματικότητα δεν είναι μόνο η εξωτερική εμφάνιση που επηρεάζει τις αντιλήψεις και τις ιδέες μας σχετικά με το προϊόν. Το να συσκευάζεις κάθε προϊόν είναι μια πρόκληση και οι εταιρείες δαπανούν συνήθως τεράστια ποσά στην έξυπνη συσκευασία.
Η συσκευασία είναι ένα εργαλείο που μπορεί να επηρεάσει συνισταμένες και αποφάσεις που σχετίζονται και με τα γνωστά 4Ps του Μάρκετινγκ. Παίζει ρόλο και στο Προϊόν (Product), στη Διανομή (Place), στην Προώθηση του προϊόντος (Promotion) καθώς και στην Τιμολόγηση (Price).